Friday, February 27, 2009

alhamdulillah

dh lame x update blog. kehidupan aku b'jalan cam biase je. xde ape yg best tuk dikongsikan. so just nk story, smlm ade berita yg menggembirakan b'laku. ceh ayat cam skema lak.hehe...

ptg smlm, aku dpt call from Mala dr company yg aku pegi interview selasa lps. die call sbb nk bgtau aku yg aku kena dtg 2 mac ni so maknanye isnin dpn la. dtg kul 8 pagi. die ade trg2kn skit mase 2. mula2 aku cam x paham sgt la, tp bile die tye ckp pasal gaji & dorg akan bg same cam yg aku mntk, aku terus t'pikir yg........ aku dah dpt keje ke? biar btl? cam x caya je.huhu...
so aku pn tnye lbh lanjut pasal keje 2. etika pakaian dll. die kate bile smpi sana pegi dept R&D then jmpe die. 2 je.... so mg dpn b'mula la p'jlnnn hidup aku yg baru di alam pekerjaan.

bile pk2 blk cam cuak pn ade gak... xpe2. aku kn dlm kategori fresh lagi so byk menda yg aku kena blaja lagi... harap2 nnt 1st day aku kt sana ok.... amin....

~ abis ~

No comments:

Post a Comment

Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers