Tuesday, July 7, 2009

bismillahirrahmanirrahim....

kini masuk sudah bulan Julai. dah minggu ke-2 pun. rasa cepat jer masa berlalu. sekarang ni pun dah masuk bulan ke-5 aku keje. so far so good. harap2 semuanya berjalan dengan lancar. amin.... ada la lebih kurang 2 minggu x update blog.huhu... masa sangat mencemburui aku...

sabtu (27 Jun)
kilang tempat aku keje wat sukaneka. best gak r. lagipun dah lama x bersukan. cewah. siap ada rumah sukan lagi. nama aku termasuk dalam rumah merah. sebenarnya, aku paling tak suka rumah merah.huhu...tapi nak wat camne. terima jer la. drpd malas nak main, alih2 wakil main telematch & volley ball. w
alaupun... dah lama giler tak main. aku redah jer. tapi sedih gak r sbb kitorg kurang 1 mata jer nak masuk final. sedih lorh. antara gmbr2 yg sempat ditangkap...
R&D team
ni lak puteri2 R&D

result finalnye, rumah biru juara. aku rasa sedih sbb x bwk balik hadiah pun.huhu... tapi sukaneka tuh mmg best ;D


28 Jun 2009
sabtu malam ahad, kami sekeluarga pulang ke kampung di Sabak Bernam menjenguk atuk & nenek. kitorang balik sehari jer. lama rasanye tak balik kampung. bertolak dari rumah lepas subuh. sampai rumah atuk (sblh abah)lebih kurang jam 9 pagi. lepas zohor, kitorang pegi rumah atuk sebelah mak lak. then dalam pukul 6 lebih, abah ajak pegi pantai Bagan Nakhoda Omar (BNO). dah lama tak ke pantai. ada la beberapa gmbr yang aku sempat amik petang tuh. kitorg sambil tgk sunset. subhanallah....

alahai pc lembab lak.lain kali la upload pics.huhu.....





1 comment:

  1. muahahha..sedey kah tak menang???? huhuu rilek ar men mesti ade kalh n menang....ele ko grab je pic kek blog aku tuh kan senang huhuhu

    ReplyDelete

Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers