Wednesday, August 12, 2009

HIMPUNAN PERISTIWA

Himpunan peristiwa (Ogos – Minggu 1)


4 Ogos ’09 (Selasa)

Aku amik cuti separuh hari sbb nak pegi amik jubah konvo kat UM. Tahun ni punya sistem amik jubah sgt sistematik. X de jadi cam tahun lps masa aku amikkan jubah my cousin. Beratur kul 8.00 pg pastu amik jubah kul 11.00 pg. beratur tersangat la pjg.huhu.jenuh den beratur menunggu. Nasib bak la thn ni kejap je. Prosesnya pun lancar & x ramai org.hehehe….


5 Ogos’09 (Rabu)

Xde pape yg pelik berlaku pada hari ni. Semuanya berjalan cam biasa je.


6 Ogos’09 (Khamis)

Lagi sehari genaplah umurku……


7 Ogos’09 (Jumaat)

Hari ini genaplah umur aku 23 tahun. Terima kasih byk2 kat my parents yg membesarkan aku selama 23 tahun ni. Kakak2 ku yg selalu tahan & sanggup melayan kerenah aku yg sgt la cerewet. Thanks Yan.hehe… Thanks a lot gak kat member2 & nubies2 yg wish bday kt aku. X kisah la kt fb ke, sms ke, @ pn korg2 yg dipaksa nyanyi lagu bday tuk aku.ekeke…. hari ini jugak sbnrnye aku sgt mengharapkan ucapan bday dari seseorang. Siapakah org itu?hehehe…. tapi harapan hanya tinggal harapan.huhu….


INFO

Tepat jam 12:34:56 pada 7hb Ogos 2009. Ada apa dgn no. tu? Cuba korg tgk btl2. Dah dpt? Sbnrnya saja nak kongsi. Bile tgk no. tu btl2 jadi susunan no. 123456789. Masa tu hanya berlaku sekali jer. Xkan ade ulangan tarikh & masa tersebut.


8 Ogos’09 (Sabtu)

Raptai konvo kt UM. Aku pegi dgn Liza & Dila. Kul 10.30 pg dah abis raptai so kitorg pun bergambar sekitar Fakulti sains. Lama gak r posing2.hehe.. kalo bab2 bergmbr mmg paling suke, sampai x sedar dh kul 1 ptg. Kitorg lunch kat gerai FESKUM then balik rumah.


9 Ogos’09 (Ahad)

Pegi kenduri kahwin anak kawan mak kt sek.17 Shah Alam. Tibe2 je kitorg jadi pengiring pengantin lelaki.hehe… sbb kenduri yg kitorg pegi tu kenduri rmh pompuan. ;p dgn muka x malu je, redah je la.hikhik….

No comments:

Post a Comment

Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers