Wednesday, October 5, 2011

serabut

Bismillahirrahmanirrahim...

dah lama x mengarut kat sini. rindu plak rasanye.....

lately ni aku rasa sgt serabut. kenapa ye? demam dari sabtu lepas esok dah masuk khamis, badan still rasa lesu. nak wat keje x berdaya. adoiiiii..... rasa cam nak makan lappy je macam dalam pic kat bawah tu. arghhhh.....

pastu jadi purple cam cartoon kat bawah ni plak. huhu...

ok. stop it ieien. dh lebih2 dah mengarut ko tu.

macam2 masalah melanda bila lepas raya. terutamanya adalah masalah.... jeng jeng jeng jeng.... aku rasa semua orang mengalami masalah yang sama macam aku kot.

MASALAH KEWANGAN TAK STABIL!!!!!!

macam mana cara nak atasinya? suka beli barang di luar kemampuan. tolonglah ieien oi. sedar diri sikit. dalam hati berkata "aku dah lama kot carik menda ni. ada la dalam setahun dah kot."

ape benda tu ye? hard disk brand Trandscend 500Gb. merata gak la carik sblm ni so bila nampak je weekend aritu masa pegi Plaza Alam Sentral dgn fara, aku pun pe lagi terus la rembat. melayang weh RM180. sobsobsob..... aku dah kering ni weh....
ha menatang ni lah yang aku beli. comel x? hihi....

lepas raya aritu dah berhabisan kat langkawi. memang la sengkek sekarang ni. sebelum ni aku kongsi dgn Yan 320Gb je tp dlm tu byk aku punya folder so selalu la aku dengar dia membebel.
"Ieien, bile ko nak beli hard disk baru?"
so bila dah nmpk rembat je la kan.... xde dah bebelan di telinga ku ini.

tapi ada lagi 2 items yang menarik perhatian aku sekarang ni. haiya duit lagi ma. no money no talk ieien but I can dream it 1st. x salah kan??

aku nak beli ni. Canon EOS D60



Samsung Galaxy Tab 10.1

mampukah aku memilikinya? hurm.... ok. kita tunggu!!!!!!

Daaa....
Salam ;D

No comments:

Post a Comment

Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers