Sunday, March 8, 2009

pegi wet world

smlm kami adik beradik seramai 7 org & 2 org anak buah aku (anak kakak aku yg sulung, ayien & shadiqin) pegi wet world kat shah alam. sbnrnye dh lame rancang dgn kakak sulung aku nk g sane,tp x konfem je nk g bile. so smlm la kitorg pegi sane stlh dibincang2kn lagipun kebetulan mgu ni yan n azzam blk rmh. aku b'tolak dr rmh dgn adik2 aku(boboy, baby & auni). pastu yan & azzam tgu kt rmh kakak. smpi je rmh kakak, die lak xde. igtkn nk trus gerak, die plak lmbt. so kami pn lepak2 la dlu, srpn pagi. borak2 bla bla bla...so kitorg gerak dr rmh kakak la bwk 2 kete. kitorg b'tolak dlm kul 10 & smpi kt wet world, kakak trus jer beli tiket (eh tiket ke? blh la. kira byr sblm masuk la).

azzam & ieien (br smpi)

mase kitorg smpi 2 xla rmai sgt org so dpt kitorg cr tmpt yg best skit tuk letak brg2. bdk2 kecik 2 sgt la teruja nk main air. best btl jd bdk2 kn? hehehe... pas main air kitorg lunch then smbg blk.ekeke... aku dgn yan teruja nk naik gelungsur yg tgi 2 (btl ke namanye? huhu den xtau nk panggil menda 2 ape). azzam n boboy dh naik dh sblm kitorg lunch so turn aku n yan la plak. mula2 cam x sure sgt, nk ke? berani ke? huhu... so kami pn try je la. YA ALLAH, pye la seram. gler laju la kitorg menggelungsur ke bwh. rase mcm nk t'balik je pelampung yg kitorg duduk 2.huhu...menjerit xyah nk ckp la. bagai nk t'keluar anak tekak.. rase takut ya amat.huhu... tp sbnrnye best gak.wahahaha.....

yan, kakak n ayien

shadiqin dipangku oleh cik azzam, mak ngah n ayien dgn pelampungnye...

siap main2 air, dorg sume tuka baju tp aku, yan n kakak malas nk tuka. sukati je kitorg kn?hehehe.. pe lg mase blk 2 kitorg lapikkn kerusi kete dgn tuala so x la basah kerusi 2. wakaka... bijakkn? kitorg blk dlm kul 2 lebih. smpi je rmh kakak, aku la org 1st yg g mandi.hahaha... sejuk meh.. xtahan den.. berendam lame sgt...

best la smlm. dh lame x kuar adik beradik... mak n abah kitorg xdpt join sbb ade hal.... ni kira cam sibling gathering la.hehehe.....

lps dh wangi2 aku, yan n azzam g jusco bkt tinggi sbb aku nk cari kasut sarung tuk guna kt lab. den dh xde kasut sbnrnye.huhu.. slama aku keje seminggu ni, bile wat keje lab aku pkai la heel yg aku ade. 2 je la kasut aku yg tggal. yg len sume dh x selesa tuk dipakai lagi. yan lak cari jam tgn. ade offer 70%. lawa2 gak tp ape kn daya, den bkn ade duit pn.huhu.. xpe2 bln dpn la shopping.huhu.. sabo ye ieien... pastu kitorg jln2 lagi sbb nk cari present tuk kwn yan n kwn aku. besday dorg dh dkt. azzam lak jd pengikut kami yg setia. wakakaka... kitorg gerak blk rmh dlm kul 6 lebih. smpi rmh kakak n adik2 kitorg dh smpi dlu. hehe.. nasib baik la mak x bising...


No comments:

Post a Comment

Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers