Monday, March 9, 2009

sedih lagi

tadi borak2 dgn yan pasal aktiviti NFC. 28 mac ni ade aktiviti kt times square. maybe bleh la kitorg join aktvti tu. pastu ade lagi 1 ni GATHERING NUBIES pada 18 april 2009. aku pn cek la kalender aku. ari rabu lps company aku br je meeting yg kitorg akn ade ganti keje atas sbb t'tentu pada hari2 sabtu yg tlh ditetapkn. allllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... 18 april aku keje. camne ni?????????????? aku nk join gathering 2.huhuhuhuhuhuhuhuhu..... sedihnye xleh join... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............... sedih 100000000000x..........

dh la cam best je. mesti rmai nubies2 yg join. yela sblm ni kitorg just chat kt cb je. x penah jmpe pn. ade la gak beberapa nubies yg aku penah jmpe. so teringin sgt nk jmpe nubies2 yg lain......

:(
Justify Full
:(

:(

sedihhhhhhhhhhhhhh.waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


No comments:

Post a Comment

Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers